Hatar!

Hatar min pappa.
Inte bara för att han ee ful, elak, Tvingar  sina barn att jobba, snuskig, smaskar, äter med öppen mun, skrattar åt sina egna tråkiga skämt, lyssnar aldrig på vad man säger, jag fick hans näsa :c, han har slått mig (Typ) han sitter ASkonstigt i soffan, alltså då menar jag ASKONSTIGT. Alltså han sitter med benen i soffan och har dom isär osv. Tror inte ni fattar.... MED SINA KORTA SHORT! Man ser IN!
Och värst av allt....
Han bryr sig inte om mina känslor.
Han säger hela tiden att jag ee ful och jättesmal! :c
När vi åt så sa han att jag måste äta en böna. Och då sa jag Nej. Men då sa han "Den ee ju lika lång och smal som dig"!
Alltså jag vet att jag ee kort! Jag vet att jag ee smal! Jag har också känslor!
Så jag kastade min potatis på hnm c:
 
Men jag kommer aldrig kalla honom för "pappa" längre. Utan för Sven.

Kommentarer
Postat av: emily goldnight

Va!!!! ee det sant! oj! asså det ee ju inte acceptablet! (stavning?) nästan så du borde annmäla! ( ksk lite överdrivet men ja!!) är det din riktiga pappa elr låtsas? ( plast, bonus, extra )

Svar: Plast pappa xD Nejjmen han ee min riktiga.
Olivia Faststone

2013-03-17 @ 19:54:10
Postat av: Rosen :3

Du ska veta att jag också är smal och kort... Jag har alltid varit minstingen i skolan och blivit mobbad för det, jag menar, det är väll inget fel att vara kort? Den längsta tjejen i vår klass är hela 30 cm längre än mig...Men, du har väll en mamma också som tar hand om dig? Om inte, i värsta fall, polisanmäl! :c

Svar: Det är inget fel med att vara kort! :) Men jag skulle hellre vara längre... Och ja, jag har en bra mamma c: Men hon är för kär i pappa för att straffa honom. Iallafall vad jag tror... Och jag vågar inte polisanmäla .___. Papppa är inte såå farlig ändå så at jag polisanmäler. Men han borde bättra sig. Han MÅSTE. Jag står liksom inte ut med honom. Och han skämmer alltid ut mig! Han kan inte ens prata rätt! När han typ ska säga "Kort" Säger han "Kott" Alltså han kan inte säga "R" och "T" Tillsammans. :c
Olivia Faststone

2013-03-20 @ 07:26:39 / URL: http://rosestarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback