Orientering!

Vi kommer ha orientering i JRC!
 
NÄR: Den 16e Mars Kl 16.00.
 
VAR Vi träffas i Demascus.
 
TA MED: Papper, Penna, Kartan & Glatt humör :D
 
INFO: Vi träffas i Demascus och väntar en stund tills dom andra kommer. Titta på kartan för att se vart ni ska. Jag delar upp er 2 i en grupp. En i gruppen ska skriva ner på pappret var ni befinner er där kontrollerna är. Och jag kommer stå vid mållinjen och vänta på er. Jag skriver upp på ett papper vilken grupp som kommer först osv. Jag kommer också skriva om ni hade rätt på alla kontrollerna. Om ni inte hade rätt får ni minuspoäng. Jag kommer skriva på bloggen vilka platser grupparna kom. ALLA kan vara med! :)
 
REGLER: Inget fusk!
 
KARTAN:
Om ni har fler frågor kommentera detta Inlägg :3
 
Hoppas många kan komma!

Kommentarer
Postat av: Emily Goldnight

tror inte jag kan komma.... :c

Svar: :C
Olivia Faststone

2013-03-15 @ 14:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback