Praodag c:

Nu kommer jag berätta min dag :P (Det som hänt hittils ^^)
Det började med att jag var tvungen att vakna 5.30.
Så då kom pappa och kramade mig.
Alltså.... o.o Så jag bara:
- Du mosar mig :c
Då gick han xD
 
Sen åkte vi 6.15.
Så då satte han på radion och vi hörde en tant som sa att 3 katter hade hittats med uppskurna magar, och en hängd katt.
Och sen sa en gubbe "Läskigt"
Men alltså, det e väl läskigare för katterna? o.o
Jag skulle typ lägga in alla katter i ett skyddsrum eller nåt tills kattmördaren gripits xD
Vad betyder "Gripits" Ens? o.o Det låter så konstigt...
 
Men aja, vi kom fram till pappas jobb (Det tog ungefär 1 h att komma hit) och pappa ville dricka kaffe.  Så vi gick till fikarummet där 2 killar satt.
Så jag hämtade pappas mugg. (Pappa har fått en spricka i benet så han kunde inte bära den) Så då sa killarna:
- Orkar du inte bära muggen? xD
- Har du skaffat en assistent? xD
Osv :3
 
(Pappa jobbar som bilskadetekniker och verkmästare) Så jag var tvungen att laga bilar ;c
Sen så åt vi lite mackor och nu ska jag iväg till kungälv :c
 
Aja, jag berättar mer om min dag senare xD

Kommentarer
Postat av: Alice Slowhill

Haha xDD

Svar: xD
Olivia Faststone

2013-03-22 @ 18:55:06 / URL: http://slowhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback