Självmord

En flicka på 14 årsåldern gjorde självmord vid Silvergladefälten den 11e mars 2013.
Tjejen vid namn Olivia Faststone har varit olyckligt förälskad i en kille som kallas för Justin.
När Flickan hörde från sin mamma att hon aldrig mer kunde träffa honom, visste hon inte varför livet fortsatte. Så hon tyckte det var bäst att göra slut på sitt lidande.
- Det sista jag sa till Olivia var att jag inte ville ha med henne att göra. Jag ångrar det jag sa! Jag skulle gjort vad som helst för att säga förlåt. Sa en god vän till Olivia i Jorviknytt.
Men det fanns ingen chans att hon kunde be om ursäkt till Olivia.
Hon vilar nu tryggt i en grav i Fielokyrkogården.
Det sägs att man sett en skymt av henne svävandes i mörkret efter hämnd.
 
Men dem som sett henne, har aldrig överlevt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback